Butik Mango Online

Farah
2

Assalamualaikum, =D


Hi semua!

Antara salah satu cara untuk menghilangkan stress adalah dengan window shopping! Even kita jalan - jalan satu shopping mall, sambil melihat fashion - fashion terbaru masa kini pun, rasa macam dah boleh hilang stress aku ni!

Yup, kalau aku terlalu stress sangat, aku akan ajak kawan - kawan pergi Kuantan or Segamat and window shopping ler!

So, hari ni tujuan aku tulis entry ni, aku nak ajak korang bebual pasal butik Mango. Asal pergi Jusco jer, salah satu butik yang selalu aku nampak adalah Mango. Ya, memang tersergam indah di situ (haha, ceh ayat).


Mango adalah salah satu butik yang terkenal di Malaysia dan sehingga kini menjadi kegilaan penggemar fashion di tanah air ini. Dan Mango juga terkenal dengan rekaannya yang berkualiti, trendy,  fresh dan yang paling penting setiap rekaan ditawarkan dengan harga yang berpatutan. 


Pengalaman huda sendiri, huda pernah beli sehelai blouse dan sehelai seluar slack jenama Mango. Kain dia memang berkualiti, lembut dan selesa untuk di pakai. 

Selalu juga usha beg - beg Mango ni. Memang cantik - cantik dan menarik perhatian para penggemarnya! =)

Ha, sekarang ni zaman teknologi nan canggih. Even beli online pun boleh!
So untuk beli barang - barang jenama Mango ni, korang perlu click Butik Mango Online saja, dan korang bolehlah buat pilihan dan membeli di situ.


Dengan Zalora anda boleh pilih dan beli barang - barangan di sini dengan mudah dan pantas! 
Mudah saja bukan? Jadi tunggu apa lagi, jom shopping!

Selamat bershopping! 

So apa kata pengguna jenama Mango :
Aku pun pengguna MNG (Mango), aku suka lagging dia, selesa untuk di pakai. Dan Mango ni juga sesuai untuk kaum muslimah, cuma kena pandai pilih dan pandankan - Aie
Mango have their own design that suit with their price. This brands also have their own qualities and design. I love Mango brand - Atin
The design for this mango, for me simple and just nice to be wear. Suitable for any occasion - Yana 
Mango ni sesuai untuk remaja. Even Ain suka dia punya beg, semua nampak cantik! - Ain. 
Aku suka jenama Mango ni. Pada aku design dia cantik - cantik dan memang sesuai untuk remaja - Zura 
So, sampai sini saja yang sempat huda share dekat korang. Insyallah kalau ada story lagi huda share lagi ye. Guys, thanks for keeping following my blog! =D

Bye, Salam

Post a Comment

2Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Habislah duit kita kalau MANGO ada butik online... Huaaaa rasa nak menangis

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !