Sambung study balik, Insyallah

Farah
2

Assalamualaikum, =D

Berangan. Well, angan - angan tu mesti ada mana tahu satu hari impian menjadi kenyataan dan angan - angan aku adalah terarah kepada sambung belajar. Kerja? Buat masa ni tak ada feel nak kerja lagi, aku hanya fikir ok aku nak sambung belajar after habis diploma. And yes, aku memang akan sambung kelak. Bila? Ok bila tu aku sendiri tak pasti sebab kita hanya mampu merancang dan Allah yang tentukan segalanya. Tapi dalam usaha kita berangan dan merancang kita perlu ada usaha, usaha mencari atau apply mana - mana universiti or collage swasta. And soon aku akan buat macam tu, dapat tak dapat tu belakang punya cerita yang penting is usaha, right? 

So the conclusion is, aku dari seorang pelajar diploma in accountancy akan sambung belajar ke peringkat degree dalam bidang Business Administration in Human Resourses and it soon, maybe ... Hhehehee ^_^ .

Dan ni adalah sebahagian subject untuk Human Resourses punya course. Peh, tak gila semua subject menghafal dan aku bukanlah seorang yang suka menghafal sebenarnya, hehe ^_^ . 


Ok. Bye ^_^



Post a Comment

2Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !