Kami ^_^

Farah
0
Hai, hai korang semua..
Apa khabar? Sihat???

Hai, huda kenapa lama sangat kau tak updated blog kau? Tipu je lebih, baru 3 hari tau huda tak upodated . huhu.  sorry lately memang tak ada masa nak updated blog atas kesibukan yang melanca. HAHA. ceh wah... :P

Akhirnya tercipta juga satu entry ni, actually ingat nak buat semalam tapi disebabkan kepenatan plus tak boleh nak fikir nak buat apa pun so that's why rancangan nak updated blog terpaksa ditangguhkan. HAHA.
Now, let continues. Sebab kalau huda membebel bukan main panjang punya entry ni, gerenti. HAHA...

So, sila tengok picture kat bawah ni... Sempat dirakam petang semalam kat cafe... 
Eh, Eh...Sebelum korang tengok that picture jom baca dialog dekat bawah ni. HAHAHA...

Dialog petang semalam :-
Teman : Nanti teman aku turun kafe eh?
Aku : Kau nak buat apa turun kafe?
Teman : Nak cari BI, ada lagi maklumat yang aku tak dapat...
Aku : Ok, pukul berapa?
Teman : 3.30 ptg ni,
Aku : Ok,







byee... dah habis ...


La dah habis ke? Belum lagi, ada lagilah.. HEHE...

Ok, kali ni, huda nak wish birthday pula? For what? Ok, today is my friends's birthday. 

So, HAPPY BIRTHDAY TO HER...  May Allah bless you, kawan. ^_^.

Ok, baru the end
HAHA, 
see you again ^_^. 
the end
^_^
by.hudahud
smile.smile.smile
^_^

Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !