Terjebak drama 100 episode

Farah
2


Assalamualaikum =D


Hye semua.

Huda kalau time free memang suka layan drama. Mana drama yang tak sempat nak tengok tu, sekarang tengok online jer. Kadang weekend siap marathon tengok drama ni. Tapi bukan semua drama lah aku tengok, mana yang aku rasa best jer. Yang Neelofa dengan Alif Satar tu, aku tak tertengok lagi. 

Nantilah bebila free boleh marathon hehe. 

So, sekarang ni terjebak betul dengan drama 100 episode, dendam aurora.

Fuh, 
Lagi 20 episode nak habis, drama dendam aurora tu. Disebabkan tengok dah pertengahan (episode 50++ kot start aku 'terlayan' drama ni). Lepas tu tak tahu macam mana, terus terjebak nak follow up drama ni. 

Image result for dendam aurora

Bila dah mula tengok dari pertengahan cerita ni, dan sekarang dah sampai ke klimaks drama tersebut pun aku tengok, rasa macam geram pula sebab banyak sangat dendamnya. Kaitkan dengan orang tu, orang ni, keluarga tu, keluarga ni.

Lepas tu tertanya sendiri, eh apa kaitan orang ni dengan Aurora. Kemahin semua berdendam dengan Aurora. Aku pula geram tengok cerita ni. Nak patah balik tengok episode 1 memang dok ler. Buang masa, hehe. 

Aduh, parah betul bila dah terjebak ni. Dah lah 100 episode. Penat nak tunggu dia habis. 

Post a Comment

2Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Siqah sekarang tengok drama Red Velvet je. Bila entah nak habis drama tu? Geram je tengok laki org tak sedar diri dalam drama tu. Haha.

    Siqah tak follow Aurora. Banyak sangat episod. Tak terlayan satgi.

    ReplyDelete
  2. kalau jln crita sampai 100 episod..memang aku menyerah kalah..haha..

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !