review make up remover IN2IT

Friday, March 24, 2017


Assalamualaikum


.
Bila dah habis, baru beli baru. So far, aku pakai tahan beberapa bulan juga untuk satu botol make up remover IN2IT. 

Sebotol RM18++ kot, makcik lupa, harga sebenarnya. haha


At first kalau aku nak beli apa - apa berkaitan dengan product ni, aku akan tanya promoter kat situ mana product yang ok untuk kulit sensitive. So dia tunjuk. Ok aku pun try la. Oh ye jenis aku kalau beli barang macam ni, memang skema sikit. Suka beli product yg dekat gardian, atau seangkatan dengannya sbb dah known well kan, so aku percaya sikit. 

Alhamdulillah so far dah guna dekat 6,7 bulan aku pakai, ok lah. Segala make up mudah di buang. Make up remover ni, sesuai sangat untuk muka dan area mata. Senang 2 in 1. Tak payah beli asing asing, make up remover for eye and for faced. 1 dah enough untuk buang semua make up. Jenis aku, kalau tak pakai make up pun, sometimes aku suka apply je make up remover ni tau, sebab bukan sahaja mudah tanggalkan make up, tapi bila apply je kat muka, muka tu rasa segar. Kadang lepas pakai make up remover ni, aku just basuh je muka without pakai pencuci muka dan apply monsturizer. So far oklah, Alhamdulillah.

Aku pun jenis kulit sensitive kan. So that is why, kalau nak beli apa apa barang tu memang careful gila. Tapi bab bedak compact tak kisah apa jenis,ok je 😅. Cuma pencuci muka dan product skin care tu memang aku akan fixed dengan brand yang aku pakai sekarang. 

Thanks singgah baca entry ringkas ni. Ok dah nak pukul 2, jadi mak cik nak stop writing la. Kejap lagi dah naik rehat hehe. Sempat tau rehat type entry kat blog kejap. Thanks singgah dan baca entry kali ni. Just share mana yg patut ✌😁

Bye,
Salam

You Might Also Like

2 comment di sini.

  1. Makeup remover memang boleh tahan lama nak2 dapat orang yang mekap nipis je. Kalau mekap tebal, alamatnya tak sampai sebulan dah habis. 😂

    ReplyDelete
  2. Kadang2 lupa jugak pakai makeup remover. Terus cuci muka je sudahnya. Hii

    ReplyDelete