Diari last weekend

Farah
0


Assalamualaikum, =D

Hai semua,
Dah lama tak tulis ala - ala diari dalam blog ni. Kebiasaannya, kalau nak tangkap feeling, aku akan mengarang di satu blog peribadi lagi rahsia. Kalau kat blog sini, sangat limited nak share apa yang aku buat dan apa yang aku rasa. Sangat privacy kata dia.

So hari ni saja nak update kejap, kisah aku dan rakan - rakan pergi ke Kuantan last weekend. Memandangkan ni awal semester dan tak sibuk lagi, so aku pun ajaklah kawan - kawan teman singgah Kuantan kejap.

Perjalanan ke Kuantan mengambil masa lebih kurang 1 jam setengah dari campus aku.

Sampai - sampai je Kuantan dalam pukul 9.30 pagi tu, kami terus ke Teluk Cempedak, Kuantan. 
Tenangnya berada di sini sambil melihat ciptaan Allah nan indah. Rasa damai. Sama juga kalau tengok suasana nan menghijau, tenang...

Lepas puas dok photo shoot sana, photo shoot sini, kiteorang pun gerak ke destinasi seterusnya. Konon nak singgah Mabib, tapi tak buka lagi. So kami pun terus gerak ke ECM, Kuantan. Sampai - sampai sana terus cari makan, sebab perut masing - masing dah bernyanyi riang minta di isi.

Lepas makan, hai macam biasalah...Window shopping!


Alang - alang singgah Kuantan, jumpa sat kawan blogger. Farrah
Sempatlah cit - cat sana sini kejap =)
Kalau ada masa, jumpa lagi Farrah. Nice to meet you

Bila dah rasa terlalu lama lepak kat ECM, kami pun decide nak berundur diri dari Kuantan tu. Balik ke campus...

So oklah, sampai sini saja yang sempat aku update. Insyallah kalau ada masa lagi, aku akan update lagi. Eh, sebenarnya kita nak update entry pergi Langkawi hari tu, so soon sangat kan, sampai sekarang tak ter - update. Tunggu betul - betul free baru Iollsss update, =)

Bye, Salam

Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !