Matahari by Hafiz AF7

8:00 PM


Assalamualaikum,=D

Aku ni memang jenis suka dengar lagu. Kalau bosan, lagu aku cari. Kalau nak study, kadang - kadang pun aku cari lagu, konon - konon sebagai salah satu cara untuk membuatkan mood belajar aku tu datang (time belajar, pilihlah lagu yang mendamaikan, jangan pilih lagu yang 'heavy' sangat. Kang tak boleh nak tumpukan perhatian, dah susah). Nak update blog pun, aku suka dengar lagu (baru ada feel. Ceh, konon!). So sekarang ni tengah dengar lagu Matahari by Hafiz. *dan aku ni seorang yang suka dengar lagu berulang - ulang kali, bila dah minat pada sesuatu lagu. Kalau bosan, baru tukar lagu lain, hihi*


Lirik Lagu Matahari by Hafiz AF7

Matahari tak cukup indah
Pada pagi yang suram ini
Malam ku resah kerana
Malam mungkin kelam

Bumi indah cinta punah
Bintang bintang tumpang berduka
Meratapi nasib
Kenapa hari ini

Matahari bangunlah
Indahkan hari ini
Engkau perlu hidupkan semula mimpi kami

Matahari bangkitlah
Indahkan hari ini
Engkau perlu hidupkan semula cinta kami

Lupakan kisah
Kisah yang terjadi
Mengharap sinar
Sinaran darimu

Matahari bangunlah
Indahkan hari ini
Bagi kami terus melayari hidup kami

Matahari bangkitlah
Indahkan hari ini
Bagi kami terus menghidupkan cinta kami

Lupakan kisah
Kisah yang terjadi
Mengharap sinar
Sinaran darimu



You Might Also Like

3 comment di sini.