Drama : Drama bersiri Kristal Maya

Tuesday, September 23, 2014


Assalamualaikum =D

Antara drama yang aku suka tengok adalah...

Di tayangkan pada setiap Rabu dan Khamis, Jam 10 malam.


Sinopsis.
Drama ini mengisahkan Maya(Amyra Rosli) telah lulus temuduga di syarikat penerbitan Kristal yang ditemuduga sendiri oleh Pengarah Syarikatnya, Dato Efendi(Rahim Jailani). Dia dibantu oleh Mona( Elly) adik ipar Dato selaku Ketua Bahagian Penerbitan. Maya diterima bekerja sebagai Penolong Pengarah Kreatif. Pada hari pertama bekerja sahaja, kekecohan berlaku apabila Ezam(Shah Jaszle) Ketua Pengarah Kreatif sangat dingin dan tegas.
Maya tinggal bersama ibunya Aziah( Dilla Ahmad) dan adik lelakinya Muadz(Ryzal Jaafar) yang masih menuntut di kolej yang sama dengan anak Dato Efendi Sharizan(Hefny). Syukri(Amar Baharin) anak sulung Dato Efendi yang juga seorang kasanova jatuh cinta pandang pertama dengan Maya.
Maya merasakan sesuatu yang luar biasa dengan perwatakan Ezam yang dingin seolah menyimpan rahsia tentang dirinya. Apabila mereka semakin rapat, Maya semakin ingin tahu rahsia diri Ezam. Ezam pula makin keliru apabila satu perasaan pelik terbit dalam hatinya pada Maya. Jangan lupa saksikanDrama Kristal Maya Episode 4 di slot Samarinda TV3 pada setiap hari Rabu dan Khamis jam 10 malam.
Drama arahan Azmi Hata dibintangi oleh Shah Jaszle, Amyra Rosli, Elly Mazlein, Ryzal Jaafar, Erry Putra, Syatilla Melvin, Amar Baharin dan ramai lagi - sumber,sini.
Episode 11 - Kristal Maya. 
Cara melamar paling "Creative" - Ezam.


Credit to gengtube.

You Might Also Like

1 comment di sini.