Selamat pengantin baru kepada semua yang ....

8:00 PM



Assalamualaikum, =D


Memandangkan cuti - cuti sekolah ni ramai yang melangsungkan perkahwinan mereka bersama pasangan masing - masing, so dalam entry ni aku nak ucapkan ...

Again ... 
Selamat pengantin baru kepada semua yang telah melangsung perkahwinan mereka dan tahniah juga diucapkan buat kalian semua ye =D.


Ucapan ni ditujukan kepada kakak sedara huda yang baru je melangsungkan perkahwinannya semalam (tapi tak sempat lagi nak tulis entry-nya, hehe). Dan tak lupa juga kepada kawan huda yang juga melangsungkan perkahwinannya pada hari semalam juga, tapi huda tak dapat datang sebab busy dengan majlis resepsi akak sedara, hehe. Bila tengok gambar - gambar dekat insta, tema resepsi kawan huda sama, sebiji, sejibik macam tema perkahwinan kakak sedara huda - turquoise.  

Hari ni pula majlis perkahwinan blogger terkenal iaitu Cik Epal. Tahniah juga buat Cik Epal dan suami, hehe. 

You Might Also Like

2 comment di sini.

  1. Harini Cik Epal kawen..Sweet tengok dorang dekat IG tadi..huarghhh..

    ReplyDelete
  2. Memang ramai kawan dari alam maya akan mendirikan masjid, sygnya jasad ada satu. Tak terkejar nak attend semuanya yang ada di pelusuk satu Mesia. Sob sob sob...

    ReplyDelete