Shila Amzah - masih aku cinta

Farah
1

Assalamualaikum, =D





Biarpun kau tak lagi ada dengan ku
Takkan ku bisa melupakan mu
Caramu memanggil namaku
Terasa seolah kau masih ada

Jauh di dalam sanubariku
Tak ku relakan pemergianmu
Namun ku ‘kan selalu doakanmu
Agar kau takkan terus terluka


Kau kan temui bahagia
Walaupun aku tidak bersama
Jangan kau gusar
Aku akan selalu ada
Dari jauh engkau masih ku cinta
Dari jauh aku masih mencinta

Takkan pernah ada penggantimu
Yang mempertahankanku sepertimu
Satu dunia menentang cinta kita
Akhirnya kita terpisah jua

Yang mengenalmu cuma aku
Tidak ku menyesal mencintaimu
Yang ku harapkan
Kau juga mendoakan ku


UPDATED...
New entry

Post a Comment

1Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !