Review Movie Pada Suatu Cinta Dahulu

Sunday, March 10, 2013


Assalamualaikum =D


Huda baru saje lepas tengok movie ni secara online dekat you tube, *yelah, nak tengok dekat wayang dah terlambat, hehe*. Dan sekarang ni, huda nak review tentang movie Pada Suatu Cinta Dahulu.


dah keluar wayang 21 Feb yang lepas.


Sinopsis Pada Suatu Cinta Dahulu
“Rasa tertekan Zainal (Niezam Zaidi) dengan alam perkahwinannya yang sekarang ini, mengigatkan beliau kembali tentang memori silamnya. Pada 18 tahun yang lalu, ketika dia di alam persekolahan Zainal terkenal dengan kenakalannya ketika itu Zainal baru tingkatan 4. Waktu itu Zainal mempunyai seorang kekasih yang bernama Nora (Wawa Zainal). Sikap Nora yang lurus bendul membuatkan Zainal mula bosan. Namun sejak perkenalan Zainal dengan Azura (Intan Ladyana) seorang gadis yang cute dan pendek, membuatkan Zainal semakin hari semakin menyukai sikap Azura yang selamba itu.Adakah Zainal tetap meneruskan hubungannya bersama Azura? Siapakah yang menjadi pilihan Zainal? Semuanya akan terjawab dalam filem romantik komedi, ’Pada Suatu ‘Cinta’ Dahulu’”
credit : here


 
antara babak dalam movie Pada Suatu Cinta Dahulu


antara pelakon Movie Pada Suatu Cinta Dahulu


Comment huda tentang movie ni ;
Overall is ok. Overall is good. Wahh. Dan huda memang enjoy dengan cerita ni sebab cerita ni mengingatkan huda masa zaman sekolah dulu. Dengan kena dendanya, dengan kena jalan itiknya. Ok kelakar, hehe. Bukan tu je tau, gelagat cikgu disiplin dalam cerita ni juga, mengingatkan huda pada cikgu disiplin di sekolah huda masa tu. HEHE...sebijilah senang cerita. 

TONTON ONLINE DI SINI


Ok, sampai sini sahaja untuk malam ni. Terima kasih diucapkan kepada korang yang singgah dan baca entry ni =D

You Might Also Like

4 comment di sini.

  1. blog anda sudah direview..

    http://diarijejakahangat1.blogspot.com/2013/03/review-blogger-10-terpantas.html

    ReplyDelete
  2. baru jek tengok tadi..he: salam kenal dan folo sini

    ReplyDelete
  3. Cerita ni mesti kelakar kan? Macam best je...

    ReplyDelete