Duhai cinta...

Farah
2

Assalamualaikum =D


Alhamdulillah, huda berkarya lagi setelah beberapa bulan tidak berkarya di dalam blog yang serba pink ini ^^. So, let's enjoy it...





Duhai cinta...
Satu hari kelak mungkin kita bakal di satukan,
Aku berharap agar kita sama - sama berubah,
berubah ke arah yang lebih positif,
berubah ke jalan yang di redai Allah.

Duhai cinta...
Bukanlah aku inginkan seorang lelaki yang sempurna,
Tetapi aku hanya inginkan lelaki yang boleh membawa ku ke jalan Allah,
Lelaki yang dapat membimbingku ketika aku jatuh,
Lelaki yang dapat menerima aku seadanya aku,
Lelaki yang mampu menjadi imam solatku,

Duhai cinta,
Aku sentiasa berdoa agar satu hari kelak kita bakal di satukan,
Doa yang tidak putus untukmu,
biarpun aku tidak tahu siapa geranganmu,
tetapi aku tahu Allah itu maha adil dan dia tahu segalanya buat kita...

Duhai cinta,
kini aku sedang mempersiapkan diriku untuk berada di sampingmu,
kini aku sedang mempersiapkan diriku untuk menggalas tanggungjawab sbg isterimu,
supaya kelak, aku menjadi isteri yang solehah.

Duhai cinta,
semoga sahaja kita akan disatukan dan kekal sehingga ke ahir hayat...
Amin...



Terima kasih baca karya huda ni. Oh ye, this is one of the original karya by huda (NO COPY PASTE) =D


Please leave your comment here =D


Post a Comment

2Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !