Pulanglah by Awi Rafael

Farah
0
hye hye semua..
Apa khabar?Sihat?

Selamat petang semua. Ok, hari ni huda nak share satu lagu dengan korang (of course korang dah tau pnye).


Pulanglah by Awi Rafael


Lirik =)

Bukalah mata dan lihat di hadapanmu
Aku berdiri dekat tapi kau tak nampak
Hodohkah aku ‘tuk sering kau campak saja
Apanya yang dia ada yang aku tak ada
Bridge:
Mungkinkah aku yang tidak sekaya
Mungkinkah aku yang tidak bergaya
Haruskah aku pun tetap menantikan mu
Berikan jawapan
Korus: (2x)
Pulanglah sebelum ku runaway
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu
(Aku dah bingung)
Aku berjalan di kota Kuala Lumpur
Semuanya nampak berbeza tapi ku sama
Ulang Bridge & Korus
*Gitar Solo
Ulang Bridge
Runaway…
Aku menanti kamu everyday
Aku menunggu dari
Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday
Aku tak ingin, tak perlu
Ulang Korus

Creadit for lirik : here ^_^

Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !