Tajuk : Ben Ashaari dan header blog saya

Saturday, March 10, 2012

Hai. hai kamu semua,
Apa khabar? Harap anda sihat - sihat sahaja ye. ^_^.
mood : join segmen ^_^



BEN ASHAARI

Maksud di sebalik header blog :
Tiada kata tanpa bicara means kalau  korang tak cakap macam mana nak dengar suara, kan. kan? HAHA. ok, gurau! 

Actually maksud header huda is, ' Tinggal jejak dicbox, I'll follow later'.

Puas ke tak dengan header blog?
Of course huda puas dengan header huda ^_^

the end
^_^
by.hudahud
smile.smile.smile
^_^

You Might Also Like

8 comment di sini.

  1. hi. dari segmen yg sama.
    sudi2 lah singgah ye.

    http://pkaemerald.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    terima kasih :)

    ReplyDelete
  2. singgah sini dari segmen yang sama
    follow awak sudah
    sudi2 lah follow shaz balik yea
    http://bee-shawal.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  3. ok dah tinggalkan jejak ni ^^

    datang dari segmen yang sama,jemput singgah
    http://www.azhafizah.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  4. wow, nice header and nice description. Keep it up dear (: jom follow shiema pulak - http://sayapunyasukalaaa.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  5. hi.. datang dari segmen sama :)
    btw done follow awk..

    http://intanwandalaara.blogspot.com/2012/03/ben-ashaari-dan-header-blog-saya.html

    ReplyDelete
  6. hai, jln tengok perserta segmen abg ben. slm perkenalan. jom g blog saya.. =)

    ReplyDelete