Sekali gagal, bukan selamanya kita akan gagal.

Saturday, January 21, 2012


" Fail!Fail! Asyik fail je! Apa kebodoh sangat aku ni!"

Hisyh, jangan sesekali korang cakap macam tu.
Tu, namanya korang sudah give up. Don't ever and never give up tanpa usaha.

Just remember this word!
Tak semestinya sekali korang gagal akan selama - lamanya korang akan gagal. No!
Korang kena usaha dan usaha untuk mencapai kejayaan yang korang impikan.
Kadang - kala kegagalan lah yang membuatkan kita untuk terus maju ke hadapan.
Kegagalan juga membuatkan kita untuk terus berusaha mencapai kejayaan.
Please don't give up and never give up. ok ^_^
Try and try.
Fighting!
^_^

Usaha Tangga Kejayaan

Nak Seribu Daya, Tak nak Seribu Dalih

Sekali Gagal, bukan selamanya kita gagal 

k, bye.
the end
^_^
by.hudahud
smile.smile.smile
^_^ 

You Might Also Like

0 comment di sini.