Aku benci kau! Aku suka kau!

Monday, December 05, 2011

Assalamualaikum
Malam - malam macam ni dapat idea pula.
happy reading yeah ^_^
enjoyyy ^_^


BABAK 1
Girl : Aku benci kau!
Boy : Eh, aku pun benci kau jugalah! Faham!
Girl : Heran pula aku, kalau kau benci aku. 
Boy : Whatever! Yang penting aku benci kau!!!!
Girl : Same with me! I hate you!!!

p/s :Jangan cakap benci sangat, nanti lama - lama perasaan tu bertukar menjadi sayang.

BABAK2
Satu hari mereka berdua diarahkan untuk melakukan tugasan bersama, memandangkan mereka mengambil jurusan yang sama. Dalam hal ni, nak ke tak nak mereka terpaksa berkerjasama.
Tanpa mereka sedar, dalam diam mereka saling memendam perasaan. 

Dua bulan kemudian.
Mereka berdua duduk di tepi pantai, ingin merehatkan minda mereka yang sedang berserabut dek kerana assignment yang sentiasa bertimbun itu.
Boy : Aku dah malaslah nak gaduh dengan kau. Penat!
Girl : Samalah, aku pun penat juga. Penat saling benci - membenci.
Boy : Kalau macam tu, kita saling sayang - menyanyangilah. Nak tak?
Girl hanya diam. Lama. 
Boy : Setahu akulah, kalau perempuan diam tu tandanya dia setuju kan?
Senyap! Tiada jawapan daripada girl.
Boy : Say something please. 
Rayu boy. 
Girl : Kau dah taukan, nak buat apa tanya lagi. 
Boy : Tak ada, aku tak kira. Aku nak tau juga  jawapan dari kau.
Girl : Yelah, aku setuju kalau kita saling sayang - menyanyangi.
Akhirnya, girl terpaksa mengalah sebelum keadaan bertambah rumit.
Boy : Aku benci kau! Aku sayang kau!
Girl : Saya benci awak! Saya sayang awak!

Sejak dari itu. Tiada lagi istilah benci. Malah, mereka saling sayang - menyanyangi di antara satu sama lain.


Conclusionnya : Jangan nak benci sangat. Nanti jatuh sayang pula. HAHA .

p/s :Cerita dekat atas ni, tak ada kena mengena dengan sapa sapa ok. Hanyalah rekaan semata - mata . Harap maklum ^_^
ok, sampai sini sahaja cerita kita.
bye bye.
apa - apa sila comment yeee.
need ur support ^_^
the end
^_^
by.hudahud
smile.smile.smile
^_^

You Might Also Like

0 comment di sini.